Post Featured Image

Юнаки та дівчата з Мокрої Калигірки та Сміли створювали «пластилінові» мультфільми

Підвищити активність молоді під час парламентських виборів. Таку мету ставили автори проекту «РеАнімація виборців».  Привернути увагу молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування  було  вирішено  за допомогою  створення мультиплікаційних фільмів.


Воркшоп із анімації, який провели експерти столичної студії «Ridni Animation» та активістки проекту «РеАнімація виборців», відбувся у Багатопрофільному регіональному центрі професійної освіти у селі  Мокра Калигірка на Катеринопільщині та  у Смілянському технікумі харчових технологій Національного університету харчових технологій.


- Чому ми вирішили проводити саме заняття із мультиплікації? За дослідженнями соціологів, менше третини молодих людей мають намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних закладах у районних центрах, - розповідає координаторка проекту у Черкаській області та голова ГО «ФлайМедіа» Ірина Семенова.  За її словами, оскільки молодь належить до тієї вікової групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.


Серед причин низької участі молоді у районах у виборах можна відзначити недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає впевненості у тому, що їх голос - значущий, а це означає, що тільки через інформування молодь замотивувати неможливо. Треба дати їм інструмент, який допоможе відчути, що доля виборів та доля країни - у їхніх руках.


Родіон Шуб, керівник анімаційної студії «Ridni Animation» з Києва, побував на усіх воркшопах. А їх загалом по Україні було 12. Розповідає, що сумнівався, чи реально буде на одну і ту ж тему зняти 12 різних мультфільмів.


-  Я був здивований. Але нові діти – нові ідеї, нові  враження, нове бачення.  У кожному мультфільмі на виборчу тематику розкриваються  різні аспекти. Як на мене, кожен з мультфільмів достойний, кожен може претендувати на перемогу. Я радий, що долучився до цього проекту. Я не лише помандрував Україною, подивився на українців з маленьких сіл та містечок,  а й виконав круту соціальну місію – дав дітям безцінний інструмент самовираження.


Адже мультфільми можна знімати навіть на телефон, - поділився анімаційний куратор.


Загалом участь у заняттях з анімації взяло понад 200 учнів та учениць старших курсів у професійно-технічних закладах у трьох областях -   Кіровоградській, Полтавській та Черкаській.  Вони дізналися про важливість активної участі у виборах через роботу з пластиліном під час воркшопів із анімації. І тепер змагатимуться за перемогу у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах.


- Щиро дякуємо керівництву навчальних закладів за підтримку та активну участь у проекті, - коментує координаторка проекту у  Черкаській області та голова ГО «ФлайМедіа» Ірина Семенова.


Нагадаємо, що проект «РеАнімація виборців» втілює громадська організація «Турбота» за підтримки Посольства США в Україні на теренах Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей. Партнери проекту - громадська організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly Media» (м. Черкаси). 

No comments (Add your own)

Add a New Comment


code
 

Comment Guidelines: No HTML is allowed. Off-topic or inappropriate comments will be edited or deleted. Thanks.